Never Perfect

Disclaimer


Choose One icon above . Thankyou ^^

Entries About Link Its Me

Tagboard




Music Player

 

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: HanieHawa
Others:   
kawan aku .!
cite pasal kwn plak . die ni kire kwn baek aku laa jgk . nme die ( TUTTTTTTT) x dibenarkan tulis ..sebab die jdi follower bl0g aku . -..-
aku jdi admin didalam fb ienaz ik 2 .
aku skang nie dah x tau pass die ape . s0,skang nie hnye admin laen je yg jge fb uh . pastu . sye ade edit gmbr leen ik 4 . pastu fb ienaz tu post kt wall sye (  cantik HANIE HAWA punye edited )
oke fine . sye ckp thanxx . pastu kwn sye tuh p0n p0st kt wall fb die , die tulis lebih kurang mcm nie
( sye x suke kalau org komen gmbr die gune fb laen ) s0, sye punye bengang . menyampah . masalah nye pass fb tu p0n sye x ingt . nk kutuk plak . s0 , sye p0n p0st kt wall fb sye . mcm nie ayat saye (macam KUTUK aku jer :/ #jgn nak cakap ape..sebab kau p0n sme ! ) aku p0st . pastu die k0men (  spe ) aku malas layan . nasec baek kakak aku on9 , die p0n k0men . ( alahh,kutuk areare laa tuh) naseb baek kakak aku ade . klau x de , perang aku dgn kwn aku uhh . dah laa malas nk kutuk2 nie . s0 aku p0n nk buat h0mework  dgn die nnti s0 , BYE 


Older Post | Newer Post