Never Perfect

Disclaimer


Choose One icon above . Thankyou ^^

Entries About Link Its Me

Tagboard




Music Player

 

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: HanieHawa
Others:   
MALUUUUU ~~




ayat kat atas merujuk kepada masalah saye skang nie , !
saye sedang malu dan pipi saye x abes2 merahhh .
oke ,
Petang semalam , sye br balek dripda pekan isnin , Aku rase malu sngt semalam , dalam keadaan yang kelam+kabut . aku dapat rasakan sesuatu yang aneh dekatt baju aku . aku p0n tgk , apebende nie ? pelik kau , ,  bile aku tgk betoy2 . haa???!!
TAIK KUCINGGG !!!!!!
malu nyea . dahh laa aku bau ., pakcik yng juall say0q tuh teng0k ja akuu , dahh lahh aku menjerit kuat2 ckp Taik kucing . maluuu si0ttt !
pakcik tuh senyapp jea . lepas tuhh aku p0n berlari dgn aksyennye untuk pegi kt mak aku dn ckp nk tuka baju , aku p0n lalu depan satu kedai baju yang ramai 0rg , tetibaaa . . aku tersungkur kat depan s0rang makcik nie . ya allahhh . malunya aihhh ~~ takdapat aku bayangkann , malu sngt2 niee . aku tgk blakang , ade satu tali yang tlah mnyebabkan aku terjat0hh . makcik tuhh semua gelakk. aku bngun jea . habes baju dgn tudung akuu . pen0h lumpur , , dah lahh baru lepas hujan jea . aku rase mcm nk nanges p0n adee  , , , rase macam x nak balek rumah , kalau aku balek ,. konfem kakak aku gelakkan aku , aku juumpa mak aku, aku cite semuanye dri A - Z . naseb baek mak aku ade bwk bju spare dlm kete , aku p0n gi tandass ,tukaa bajuu ! stakat tu je lahhhh , byee c(:


- penulis #JustBeYourSelf#


Older Post | Newer Post