Never Perfect

Disclaimer


Choose One icon above . Thankyou ^^

Entries About Link Its Me

Tagboard




Music Player

 

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: HanieHawa
Others:   
Tuisyen STF & Putrajaya .
Sabtu / 2012 / 14 April 



hye ! ThankYou kepada sesiapa yang sudi untuk membaca Entry saye yang agak memeningkan otak !
Tuisyen STF pon syok jugakk , tapi nak jugak pegi Putrajaya . Putrajaya tu bukannye
jalan-jalan ! Tapi abang saye nak Konvo es0k ! nak ikut yang mana satuu ye ?
Kena le ikut cakap emak , emak cakap macam ni :-
Emak : Hani , esok ikut mak la pergi Putrajaya . takut pulak nak tinggal Hani sorang2
Ayah : Hani tu takpayah ikut pun takpe ...Hanie boleh pergi Tuisyen !
Saya : hermm , ikut mak laa . Syurga kan di bawah telapak kaki ibu : D
(mengambil kesempatan ) okey , mengenai Putrajaya pulak . 
esok nak pakai baju ape ye ?
hermm , kalau difikirkan , takpayah lah pakai baju yang cantik2 sangat . 
Kalau pakaian cantik , hati pon cantik takpe la jugakk : ) 
HaHa . Kalau diikutkan  hati , nak je tuka Blogskin baru , tapi disebabkan dah hantar
borang untuk pertandingan blog murid tahap-2 , takpe . . tunggu DAPAT HADIAH baru boleh tuka . 
tu pon kalau menang , tapi agak2 lahh kan , konfem Pijah yang menang , blog dia pon lawa jugakk =,=

sekian sahaja dari saya , wassalamualaikum : ~ 






Older Post | Newer Post