Never Perfect

Disclaimer


Choose One icon above . Thankyou ^^

Entries About Link Its Me

Tagboard




Music Player

 

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: HanieHawa
Others:   
Hadiah Untuk Followers Ke-100 !

Harini Saya Nak Bagi Hadiah Untuk Followers Ke-100 . Hehe . Tiba2 Rasa Murah Hati Pulak Nak Kasik Hadiah Kat Followers Saya Yang Ke-100 . Sekarang Ni Followers Blog Saya Baru Ada *82* . Sape Yang Akan Memiliki Takhta Ke-100 Itu ? Nak Tau Hadiah Dia ? Ohh , Hadiah Tak Seberapa La , Sorry2 . Ini Je Yang Mampu Kasik . . Hope Korang Boleh Eakk ? ? 

Hadiah-Hadiahnya Ialah --------------------------------------->
1. Kad Raya Special Dari SAYA


*CONTOH* Nama Akan Ditukar Kepada Nama Pemenang . 

2.Duit Raya RM10.00


So , Korang Kene Follow Blog Saya . Followers Yang KE-100 . .
Siapakah Dia ? Jom Tolong Saya Di Fb Saya Untuk Dapatkan Maklumat Lebih Lanjut .




SALAM RAMADHAN SEMUA !!




Older Post | Newer Post