Never Perfect

Disclaimer


Choose One icon above . Thankyou ^^

Entries About Link Its Me

Tagboard




Music Player

 

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: HanieHawa
Others:   
Mereka Kawan Saya :P
Assalamualaikum semua ! Harini aku nak post gambar kawan2 Aku yang kadang2 ade jugak yang berperangai pelik dan kadang2 aku menyampah sikit -..- mesti korang borink c0z tengok gmbr deme yg tak bape nak Lawa ni kan ? Jangan risau , satgi aku bubuh INTRO sikit :) ohh  ! Sebelum terlupa kawan kat fb pun ade jugakk . . Walaupun tak bape rapat dengan diorang ni . .Dan , diorang ni ade yang dah BERPUNYA *_* dan ade yang belummm -,- haha . berhenti segmen mengarut . Jom Tengok .




Nama : Siti Nur Athirah
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact : Fb Dia


Nama: Nurul Hanis
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact:FB Dia


Nama:Deana Balqis
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact:FB Dia


Nama:Irdina Iwani
Stay : Perak
Umur : 12 Tahun
Contact : FB Tadakk


Nama : Siti Nadzirah
Stay:Perak
Umur :12 Tahun
Contact : FB Dia


Nama : Nur Anis
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact:Fb Dia



Nama:Siti Nur Diana
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact:Fb Dia


Nama: Nur Hafizah
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact : Fb Dia


Nama : Anis Sofia
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact : Fb Dia


Nama: Nur Amiza
Stay:Perak
Umur:12 Tahun
Contact : Fb Dia


Nama: Rochelle Liong Chai May
Stay: Sarawak
Umur: 13 Tahun
Fb Dia : Fb Dia


Nama : Nurrul Ellani Ellika
Stay: Kedah
Umur: 11 Tahun
Contact:Fb Dia


Thank You Korang Coz Dah jadi Kawan Aku Selama Ni . . Thira , Nurul , Deana ,Dina , Nad, Anies ,Nana, Pijah ,  Anis Sofia And Miza C0z Dah Layan Aku Baek2 . . Tahun Depan Kita Tak Boleh Jumpa Dah Kan ? *Sedih Pulak Rase . . Hurmm , , Nanti Kite Contact Lah ye . . 

To Chell And Ellani , Thanks Dah Baik Dengan Saya : D Walaupun Kita Baru Kenal kan ? 

I Love This Family ;( 







Older Post | Newer Post